Sammenlign Norges beste saksbehandlingssystemer

Hvilket saksbehandlingssystem trenger du?

Å ha et system for saksbehandling- eller dokumenthåndtering, som systematiserer og hjelper deres bedrift eller organisasjon med å holde orden på alt fra spørsmål til feilmeldinger, sparer dere for tid på administrasjon, samtidig som dere eliminerer muligheten for at noe faller mellom stolene. Men – jungelen av saksbehandlingssystemer er stor og full av finesser og fallgroper. Hos oss på BusinessWith kan du sammenligne saksbehandlingssystemer for store og små bedrifter og for ulike bransjer.

Det beste saksbehandlingssystemet for din bedrift finner du gjennom å først utrede behovet for system. Hvordan håndterer dere saksbehandling i dag? Hvem skal håndtere saksbehandling og hvor godt kan dokumentflyten automatiseres eller integreres med andre systemer dere har? Det kan og være at dere trenger å ha et system som takler at dokumenter kommer inn fra ulike kanaler, sånn som mobilen? Kartlegg deres behov og hvilke funksjoner dere behøver, så blir det enda lettere å velge saksbehandlingssystem og vurdere hvilket system som passer deg best, her hos BusinessWith .

Velge rett saksbehandlingssystem

Test systemguiden

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

SystemGuiden

Hurtigguide

Relaterte kategorier til Saksbehandlingssystem

Helpdesk systemKundeservicesystemSaksbehandlingssystem

Liste over 21 forskjellige Saksbehandlingssystem

Centuri fungerer som et knutepunkt for informasjon som er opprettet, håndtert og flyter i virksomheten. Det hjelper deg å finne og administrere informasjon raskere, med mindre arbeid og med høyere kvalitet. Plattformen er fleksibel og lett tilpasset for å støtte dine arbeidsmetoder. Bygget på den nyeste teknologien i brukergrensesnitt, mobilitet, integrasjoner og søkefunksjoner, kan den støtte kom...Lær deg mer om Centuri

SuperOffice er en suite leverandør som er ekspert på 360 graders CRM og som forener dine forretningsprosesser. SuperOffice Sales gir deg verktøyene du trenger for å drive salgsprosessene. Løsningen hjelper selgerne med å lande flere avtaler og overgå salgsmålene sine. SuperOffice Marketing gjør markedsavdelingen i stand til å kjøre store kampanjer med personlig tilpasset kommunikasjon. SuperOffice...Lær deg mer om SuperOffice Service

Du vil skape struktur og vekst. I over 30 år har selskaper innen eiendom, energi, helkalk, maskin og konstruksjon vendt seg til oss for industriell CRM. Prosessene dine implementeres etter beste praksis i et skalerbart system som kan løse det meste. Vi løser resten med brukeropplæring og støtte fra lokale eksperter. Lime CRM er basert på enkle prinsipper som får klikk, god søkbarhet og visuell ove...Lær deg mer om Lime CRM

Addsystems tilbyr en webplattform for styringssystemer som skal føles morsomt, trygt og effektivt for brukeren å jobbe i. På denne måten blir det lettere å få hele organisasjonen med i et system med ISO som virkelig utgjør en forskjell. Det er også fullt mulig å legge til standardløsninger men også gjøre kundetilpasninger basert på endrede behov og ønsker.Lær deg mer om Add Ledningssystem

Xsale CRM er en norskutviklet webbasert løsning for salgshåndtering, henvendelser, leveranser, support og serviceløp. Med tilbuds- og avtalemaler, sentralisert kundedata og integrert regnskapsprogram, gir Xsale CRM deg kontroll og vekst. Vi hjelper deg med å optimalisere salgsprosesser og skape glimrende kundeopplevelser gjennom fri support, opplæring og veiledning for gode arbeidsrutiner.Lær deg mer om Xsale CRM

Skap kreative løsninger som samtidig strømlinjer virksomheten ved å bruke Flowfactory sin lavkodeplattform. Dette skybaserte verktøyet er designet med moderne lavkodingsteknologi som gjør det enkelt å reagere på plutselige endringer. Systemets grenser for kompleksitet utvides også ved muligheten til å bruke manuell koding og dermed tenke utenfor de standardiserte modulene. Alt dette kan skapes und...Lær deg mer om Flowfactory

Salesforce CRM er en ledende skybasert løsning som tilbyr omfattende tilpasning for salg, markedsføring og kundeservice til bedrifter i alle størrelser. Den gir kraftige verktøy for håndtering av potensielle salg, salgsprognoser og integreres med et stort utvalg tredjepartsapper via Salesforce AppExchange. Plattformen er designet for å sentralisere kundeinteraksjoner, strømlinjeforme salgsprosesse...Lær deg mer om Salesforce

Med SugarCRM får markedsførings-, salgs- og kundeserviceteam endelig et klart bilde av hver enkelt kunde, noe som hjelper forretningsdrift med å nå nye nivåer innen resultater og prognoser. Sukker er CRM -plattformen som gjør vanskelige ting enklere. Tusenvis av selskaper i mer enn 120 land bruker sukker for å oppnå en høyoppløselig kundeopplevelse ved å la plattformen gjøre jobben. Sukker har hov...Lær deg mer om SugarCRM

Vi tilbyr et mangesidig virksomhetssystem som engasjerer sine brukere med et enkelt, men kraftfult grensesnitt. Med Nilex får dere alle med dere i deres satsning på å levere bedre service til deres kunder og brukere. I vårt saksbehandlingssystem har dere en mengde gode funksjoner som vår skjemaredaktør som gir muligheten til å skreddersy deres saksbehandlingsflyt etter utfordringer som akkurat der...Lær deg mer om Nilex

ManageEngine Service Desk Plus er tilgjengelig som skytjeneste og lokale og er en helpdesk-løsning med ITIL-støtte for alle typer organisasjoner, store og små med forskjellige behov for funksjoner. Med avanserte ITSM-funksjoner i kombinasjon med brukervennlighet, hjelper Servicer Plus Support Team til å levere tjeneste i verdensklasse med reduserte kostnader. Svensk støtte og støtte fra Inuit bety...Lær deg mer om ServiceDesk Plus

Freshdesk er et system for saksbehandling tilpasset små og mellomstore selskaper. Fokuset er i helpdesk og kundeservice. Saksbehandlingssystemet inneholder mange forskjellige funksjoner.Lær deg mer om Freshdesk

Et nettbasert saksbehandlingssystem hvor du kan administrere saken direkte på mobilen eller enkelt trekke ut rapporter. Brukes av mange store selskaper og kan konfigureres for å møte ulike behov.Lær deg mer om CANEA Workflow

Et skybasert saksbehandlingssystem som er fleksibelt å brukes i forskjellige bruksområder som kundeservice, eiendom og Heldesk. DH -løsninger håndterer over 900 000 saker/år.Lær deg mer om Dhsolutions

Easit GO er en omfattende nettbasert plattform som har som mål å automatisere arbeidsprosessene og repeterende oppgaver for å spare tid. De nyttige analyse- og rapporteringsverktøyene hjelper deg med å bruke dine data til å ta bedre beslutninger og øke effektiviteten.Lær deg mer om Easit GO

Easy Software er det globale programvareselskapet bak Easy Project og Easy Redmine. Vi hjelper mennesker i 3500+ selskaper fra 80+ land rundt om i verden med å bringe mer harmoni til prosjektene deres, teamsamarbeidet og arbeidslivet.Lær deg mer om EazyProject

Innboksen gir enkel oversikt over saksbehandlere. Tilbyr smarte funksjoner som gjør det mulig å jobbe innen samme saksbehandling og enkelt å kommunisere med hverandre. Lær deg mer om Innboks

Et effektivt verktøy for saksbehandling. Med et attraktivt grensesnitt og mange tilgjengelige funksjoner kan dette verktøyet optimere både prosesser og kommunikasjon.Lær deg mer om Invo SAK

Et sakssystem som kan brukes til forskjellige typer tilfeller som avvikshåndtering, serviceoppgaver og helpdesk. Moderne funksjoner som kan kuttes for å møte forskjellige behovsbilder.Lær deg mer om KEYnet ärendehantering

Legala effektiviserer saksbehandling, CRM og kundeinntak slik at du kan fokusere på det som virkelig betyr noe: kundene dine!Lær deg mer om Legala

Sentralisert IT-styring. Når som helst og hvor som helst. Moderniser IT-driften din med muligheten til å overvåke, administrere og støtte alle enhetene og brukerne dine.Lær deg mer om Ninja One

Et kundeservicesystem som automatiserer styringen av kundesaker. Passer for både det mindre og det større selskapet og tilbyr funksjoner som Chatbot, Omnichannel og Dashboards.Lær deg mer om ServiceNow

Hurtigguide

Velge rett saksbehandlingssystem

Et saksbehandlingssystem eller dokumenthåndteringssystem kan være helt riktig for en bedrift eller organisasjon, men ikke passe en annen i det hele tatt. For å vite hvilket system akkurat din bedrift burde gå for, er det viktig å gjennomgå og stille seg selv og bedriften noen spørsmål. Først og fremst bør de som trenger systemet å fortelle hva som er viktigst for dem. Et godt system hjelper dere å administrere og kommer til å gjøre det lettere for dere å fremstå som kundevennlige, siden ingenting blir glemt. Se over de eksisterende prosessene som finnes og sy sammen en kjede av de som involveres i en og samme sak. Riktig saksbehandlingssystem gjør det enkelt for neste person å ta over en sak og det blir enkelt å få oversikt. Hvor stort er deres behov for å kunne bygge på med flere funksjoner, og behøver andre systemer å kunne koble seg til saksbehandlingssystemet? Trenger dere å kunne koble sammen saker også? Skal en kunde kunne logge inn for å forfølge sine forespørsler? Og hvordan vil dere selv følge opp hver sak?

Kartlegg de eventuelle problemene som finnes i dag og hva som er viktigst å løse. Ikke glem å gi personalet en god opplæring når dere har funnet riktig system for deres bedrift. Et saksbehandlingssystem skal gjøre support og saksbehandling enklere, raskere og det skal automatisere dokumentflyten -samtidig som deres kunder skal oppleve at dere er enkle å kommunisere med. Velkommen til å sammenligne saksbehandlingssystemer i BusinessWiths enkle guide.

Saksbehandlingssystemer for ulike bransjer

Avhengig av hvilken bransje du jobber i, kan behovet for saksbehandlingssystemer eller dokumenthåndtering se veldig forskjellig ut. Noen bransjer eller bedrifter kan ha et stort behov for at systemet reagerer ulikt avhengig av hvilken type saker som kommer inn, eller at systemet er responsivt og fungerer uansett hvilken enhet man jobber fra.

Mange systemer i dag går ann å tilpasse ut i fra spesifike systemer og kan med fordel kobles sammen med andre CRM-systemer, økonomisystemer eller andre virksomhetssystemer av ulik art. Det finnes systemer det går ann å jobbe offline i, for dem som ikke alltid har nettilgang og som trenger å ha tilgang når som helst og hvor som helst. Mulighetene er uendelige.

I eiendomsbransjen for eksempel, trenger man ofte et system som klarer å administrere alt fra utleiemerknader og feilmeldinger til å kunne håndtere dokumenter og viktige avtaler. Her kan det finnes et behov for et system som kan sende ut påminnelser om saker og et system som sier i fra når en tidsfrist utløper. Det må også kunne kobles til et økonomisystem slik at fakturering kan gjøres. Her er det veldig viktig for eiendomsselskapet at systemet virkelig leverer opp til de krav som er. Å håndtere alle dokumenter er alt for tidkrevende, et digitalt system gir både bedre service og kvalitet, og det gjør oppfølging mye enklere. Dessuten er det pengebesparende og minsker personalbehovet, ettersom prosessene passer seg selv når ingen ting faller mellom stolene. En forrettningsfordel helt enkelt!

Beskrivelse av Saksbehandling funksjoner

360 vy (oneview i nåtid)

Få en en Oneview i nåtid over alle saker innen organisasjonen eller dine individuelle på et sted. Er en hygienefaktor i et saksbehandlingssystem, men det varierer avhengig av system og på hvor mye kundedata du kan få i en visning. Muligheten til å kunne konfigurere din ”oneview” varierer avhengig av saksbehandlingssystem.

Chatsupport

Noen saksbehandlingssystemer tilbyr muligheten for chatsupport med sine kunder samt med sine medarbeidere. Dette er ofte integrert i systemet og kan være en veldig effektiv kanal for rask kommunikasjon. Men sjekk hvor fleksibel chatsupporten er.

Delegere & tilbakemelding av under-saker

En hovedsak kan deles i under-saker som kan delegeres til andre avdelinger for å utføre visse deler. Det er en veldig viktig funksjon å undersøke når man skal velge saksbehandlingssystem.

Digitale skjemaer & selvbetjening

Veldig anvendelig funksjon om man ønsker å automatisere og effektivisere flyt og prosesser i sin kundesupport eller annen saksbehandling. Digitale skjemaer er akkurat det det høres ut som; et digitalt verktøy for å skape skjemaer, programmere innholdet i skjemaet, følge opp statistikk, e-signaturer osv. Et bra selvbetjeningsverktøy.

Kunnskapsdatabase

En viktig funksjon er å få tilgang på en kunnskapsdatabase som er lett å bruke. Slik at man, på en effektiv måte, kan få svar på spørsmål og enkelt få tilgang på dokumenter eller målinger man trenger kunnskap om.

Saks- & svarsmaler

Gir deg mulighet for å lage eller gjenbruke maler for ulike saker/svar. For eksempel avvikshåndtering og kundeservice osv. Med saksbehandling/svarmaler kan du raskt og effektivt gi kundene tilbakemelding med et klikk på forhåndsutfylt informasjon.

Selvbetjeningsportal

Saksbehandlingssystemer med selvbetjeningsportal gjør det lettere å dele viktig informasjon med dine kunder og ha et diskusjonsforum. Dine kunder kan søke etter informasjon, artikler og varer. Du lar kundene finne svarene sine selv.

SLA & Eskalering

Muliggjør håndtering og konfigurering av SLA:er for ulike produkter, agentgrupper, bedrifter osv.