Centuri
vs
iBinder

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer

Produktfunksjoner

Ansvarshåndtering
Avansert søkefunksjon
Dokumentmaler
E-signering
Integrerbar
Lese sitater
Sanntidsstyring
Sporbare endringer
Varsler
Versjonshåndtering
Ansvarshåndtering
Avansert søkefunksjon
Dokumentmaler
E-signering
Integrerbar
Lese sitater
Sanntidsstyring
Sporbare endringer
Varsler
Versjonshåndtering

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

  • Lett konfigurerbare prosesser/flyter og skjemaer
  • Full støtte for dokumenter, saker, avtaler og enkeltoppgaver
  • Intuitivt grensesnitt med personlig oversikt over alt som angår den enkelte medarbeider
  • Kraftig søkemotor med fulltekstindeksering og relevansbaserte resultater
  • Helt nettbasert og mobil uten apper eller nedlastet programvare

Hvorfor velge deres system?

1. Enkel og effektiv dokumenthåndtering – iBinder erstatter tradisjonelle ringpermer med en skybasert løsning som gjør det enkelt å organisere, dele og finne prosjektinformasjon.

2. Bedre samarbeid og kontroll – Plattformen gir alle involverte parter tilgang til oppdaterte dokumenter, reduserer feil og sikrer bedre kommunikasjon i prosjekter.

3. Tidsbesparelse og økt effektivitet – Automatiserte prosesser og en strukturert arbeidsflyt gjør at brukere sparer tid og jobber mer effektivt, samtidig som risikoen for misforståelser minimeres.

Hvorfor velge dere som leverandør?

  • Solid erfaring med IT-støtte for styringssystemer
  • Inngående kunnskap om regulatoriske og organisatoriske forhold i ulike bransjer
  • Totalleverandør som utvikler produktet, har egne konsulenter for implementering og håndterer support internt
  • Utvikling i tett samarbeid med våre kunder

Hvorfor velge dere som leverandør?

iBinder er en ekstremt brukervennlig og intuitiv plattform – iBinder er designet for enkelhet, slik at alle, uansett teknisk kompetanse, kan administrere dokumenter og samarbeid effektivt.

Spesialisert for bygge- og eiendomsbransjen – Plattformen er skreddersydd for bransjens behov, med funksjoner som sikrer trygg og strukturert håndtering av prosjektdokumenter.

Sikker og pålitelig løsning med gratis support – iBinder tilbyr trygg skylagring, automatiske oppdateringer og høy datasikkerhet, slik at brukerne alltid har tilgang til oppdatert og beskyttet informasjon.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

iBinder tilbyr:

Intuitiv ringpermstruktur – En digital tilnærming som etterligner fysiske permer, noe som gjør overgangen enkel for alle brukere. Spesielt for de involverte i prosjektene uten høy digital kompetanse.

Bransjespesifikk funksjonalitet – Skreddersydde verktøy for entreprenører, eiendomsforvaltere og prosjektledere sikrer effektiv samhandling og kontroll.

Sterkt fokus på enkelhet og samarbeid – iBinder reduserer kompleksiteten i prosjekthåndtering og legger til rette for sømløst samarbeid mellom ulike aktører.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Centuri hjelper virksomheter med å lage, vedlikeholde og finne ustrukturert informasjon raskere og enklere, samtidig som det sikrer at viktig informasjon gjennomgås og oppdateres slik at kvaliteten på virksomheten opprettholdes.

Plattformen gir ansatte mulighet til å få oversikt over all informasjon, enten det er dokumenter, saker, avtaler, kompetanser, risikoer eller prosesser – filtrert ut fra hva som er relevant for den enkelte.

Centuri holder styr på alt du som ansatt trenger å gjøre, enten det er å gjennomgå dokumenter, reforhandle kontrakter, håndtere et avvik eller oppdatere ferdighetene dine, og samler alt på din personlige "to do"-side.

Konfigurerbarheten gjør at systemet enkelt kan modifiseres for å støtte nye og skiftende behov uten eksterne konsulenter eller teknikere.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Ved bruk av iBinder:

Tidsbesparing: ved at vir tilbyr en ryddig og enkel plattform for lagring, deling og organisering av dokumenter, slik at informasjon alltid er oppdatert og lett tilgjengelig. Enkel tilgangsstyring av alle inviterte inn i permen.

Sikkerhet: alle aktører i et prosjekt har tilgang til samme informasjon, reduserer misforståelser og forbedrer arbeidsflyten.

Økt fortjeneste: Gir bedre struktur, sporbarhet og sikkerhet i prosjekter, slik at kunder unngår unødige feil, dokumentkaos og ineffektiv prosjekthåndtering og tapt produktivitet.

Historikk: i den bransjen med historisk høyest andel konflikter i etterkant av ferdigstilte prosjekter, tilbyr iBinder all historikk i samme permformat man er vandt til å bruke, med alle versjoner av dokumenter, dialog, endringer, oppdateringer og rettinger.

Anmeldelser

Fordeler

Det vi setter mest pris på med Centuri, er skalerbarheten. Vi kan legge til/fjerne brukere etter behov. Vi kan også legge til ulike bruksområder etter behov. Dette gjør at vi føler oss trygge på at vi betaler for det vi bruker.
Automatisering: Centuri tilbyr kraftige automatiseringsfunksjoner som kan spare tid og redusere den manuelle arbeidsmengden. Brukerne kan opprette regler og arbeidsflyter for å automatisere repetitive oppgaver og prosesser.

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Ulemper

Noen grunnleggende ting som personlig visning, selv tidligere dokumenter som er lest, er fortsatt synlige.
Vi savner at Centuri sørger for journalføring.

Beklager, ingen data enda.

Centuri

Centuri

Les mer om Centuri

iBinder

iBinder

Les mer om iBinder