Ad Curis
vs
Ad Opus
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
- Journal og administrasjon: Alle helse- og sosialopplysninger samlet i en strukturert journal bygget på nasjonale standarder. Med Ad Curis kan din virksomhet planlegge drift på en effektiv måte, og få optimal utnyttelse av ressurser.
- Digital samhandling: Integrert løsning for digital samhandling direkte i journalen letter informasjonsdeling og kommunikasjon mellom helseaktører, pasienter og deres nettverk.
- Integrasjon mot offentlige e-helseløsninger: Vi sørger for at din virksomhet er integrert mot de nasjonale e-helseløsningene, slik at du kan dele relevant informasjon sømløst med andre helseaktører.
Hvorfor velge deres system?
- Effektiv prosess: Systemet fungerer som en assistent for veilederen, og frigjør tid til selve veiledningen. Den kvalitetssikrede arbeidsflyten sørger for at nødvendige opplysninger følger hele prosessen, frem til rapporten genereres. Dette gjør at dine ansatte kan fokusere mer på veiledning, mens systemet tar seg av det administrative.
- Personvern i fokus: Ad Opus håndterer personlige opplysninger trygt og i tråd med de strengeste personvernkravene. Dette gir deg trygghet for at dine veiledere jobber innenfor lovverket, samtidig som veisøkerens rettigheter beskyttes.
- Tiltaksspesifikk arbeidsflyt: Ad Opus er tilpasset kravene til ulike tiltak. Systemet er satt opp med spesifikke skjemaer og rapporteringsflyt, slik at veilederne dine kan levere i tråd med NAVs forventninger uten å kompromisse på kvaliteten.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Kostnadsfri support: For oss handler kundeforhold om mer enn leveranse av tjenester og systemer. Det handler like mye om å følge opp kundene og være en nær partner – fra oppstart, leveranse og til support.
- Fagkompetanse: Vi har fagpersoner med lang erfaring fra helsesektoren, slik at vi kan bidra med den veiledningen du har behov for.
- Bærekraftig og fremtidsrettet: Ad Curis utvikles i takt med kommende nasjonale e-helseprosjekter, og oppdateres i samsvar med endrede bransjespesifikke krav. Vi jobber tett sammen med kundene våre for å tilby gode digitale verktøy, som er tilpasset deres arbeidshverdag.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Kostnadsfri support: For oss handler kundeforhold om mer enn leveranse av tjenester og systemer. Det handler like mye om å følge opp kundene og være en nær partner – fra oppstart, leveranse og til support.
- Fagkompetanse: Vi har fagpersoner med lang erfaring fra tiltaksbransjen, slik at vi kan bidra med den veiledningen du har behov for.
- Bærekraftig og fremtidsrettet: Ad Opus utvikles og oppdateres i samsvar med endrede bransjespesifikke krav. Vi jobber tett sammen med kundene våre for å tilby gode digitale verktøy, som er tilpasset deres arbeidshverdag.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Ad Curis er et skybasert journalsystem utviklet for å møte behovene til helse- og omsorgssektoren i Norge. Systemet støtter hele behandlingsforløpet med fokus på effektiv arbeidsflyt, digital samhandling og økt pasientmedvirkning. Ad Curis gir helsepersonell en helintegrert løsning med én innlogging, noe som reduserer behovet for dobbel-dokumentasjon og frigjør tid til behandling.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Ad Opus er markedets fremste løsning for tiltaksoppfølging. Vi tilbyr tiltaksarrangører en etisk forsvarlig og personvernssikker veiledningsprosess, i tråd med gjeldende standarder.
Ad Opus er et ideelt valg for virksomheter som ønsker å forbedre sine prosesser samtidig som de opprettholder strenge krav til etikk, personvern og kvalitet.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
I en hektisk hverdag med økende offentlige krav og administrasjon, er det nødvendig med digitale løsninger som forenkler arbeidshverdagen for helsepersonell, og bidrar til effektiv drift.
- Digital samhandling: Integrert løsning for digital samhandling direkte i journalen letter informasjonsdeling og kommunikasjon mellom helseaktører, pasienter og deres nettverk.
- Færre systemer å forholde seg til: Behandler får komplett oversikt med alle nødvendige og relevante data – uten å hoppe inn og ut av systemer for å hente informasjon. Større grad av automatiserte rutineoppgaver, reduserer stress og frustrasjon blant medarbeidere, som får mer tid til pasientbehandling.
- Alltid i forkant av krav: Vi sørger for at din virksomhet er integrert mot de nasjonale e-helseløsningene, slik at du kan dele relevant informasjon sømløst med andre helseaktører.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
- Tidsbesparende arbeidsprosesser
- Digital samhandling
- Kostnadsfri og tilgjengelig support
Anmeldelser
Basert på 3 vurderinger
Basert på 4 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser