Apsis One
vs
EasyQuest
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
Apsis One inkluderer alt du trenger for å forbedre markedsføringsresultatene dine, øke kundebevaringen og utvide virksomheten din.
- Lanser markedsføringskampanjer ved hjelp av automatisering på tvers av alle kanalene dine.
- Få enkel tilgang til avanserte markedsføringsteknikker, uten den bratte læringskurven.
- Styrk løsningen din med innebygde integrasjoner.
- Sikre GDPR-overholdelse hele tiden.
- Nå ut til leads med selvtillit, vel vitende om at meldingene dine når deres innboks.
Hvorfor velge deres system?
- Brukervennlig - Lag undersøkelser raskt og enkelt
- Norske maler - Spar tid med kunnskapsbaserte maler
- Automatiserte rapporter - Profesjonelle rapporter - raskt og enkelt
- Sikkerhet- All kommunikasjon er kryptert med HTTPS/SSL
Hvorfor velge dere som leverandør?
Apsis One er en del av efficy:
- En lokal europeisk aktør med sterk nordisk tilstedeværelse. Vi snakker ditt språk fra salg til opplæring og support.
- Vår løsning tilpasset dine forretningsbehov. Vi hjelper deg å utnytte løsningen vår på best mulig måte for å oppnå dine forretningsmål, uansett om du jobber i B2B eller B2C.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Prisgunstig - Få høy kvalitet til en konkurransedyktig pris
- Norsk support - Rask og personlig hjelp, med 12 min responstid i snitt
- Fornøyde kunder - Positive tilbakemeldinger fra brukerne våre
- Erfaring - Over 13 års ekspertise innen spørreundersøkelser
- GDPR: Data lagres innenfor EU, med tilgjengelig databehandleravtale
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Vi eksisterer for å støtte våre kunder i å øke deres salg og vekst, samt effektivisere deres organisasjon og kommunikasjon. Digitalt eller fysisk – vi er der for å hjelpe våre kunder med å mestre digital markedsføring uavhengig av mål.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
EasyQuest har siden 2011 hjulpet norske virksomheter med å gjennomføre effektive spørreundersøkelser. Vi har bygget et sterkt merkenavn og betjener alt fra offentlige etater og kommuner til små og store bedrifter. Med over 32 millioner innsamlede svar og 200 000 opprettede undersøkelser er vi et trygt valg for din organisasjon.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Vi tilbyr en løsning som fokuserer på å maksimere verdien for våre kunder. Andre kunder har sett opp til 20% gjenvunnet salg.
- 50 % sparte ressurser gjennom automatisering
- 25 % av annonsebudsjett spart
- 400 % økt salg gjennom automatisering
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Uansett om du vil måle kundetilfredshet, kartlegge ansattes trivsel eller evaluere arrangementer, gir EasyQuest deg de verktøyene du trenger. Våre redigerbare maler sparer deg tid, og systemet genererer automatiserte rapporter som forenkler både analyse og beslutningstaking. Med EasyQuest får du raskt og enkelt innsikten du trenger.
Anmeldelser
Basert på 1 vurderinger
Basert på 6 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser