EasyQuest
vs
Apsis One
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
Produktfunksjoner
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge deres system?
- Brukervennlig: Bygg din undersøkelse i løpet av minutter
- Norske maler: Spar tid med norske maler som utgangspunkt
- Rapporter & analyse: Profesjonelle rapporter - raskt og enkelt
- Sikkerhet: All kommunikasjon er kryptert med HTTPS/SSL
Hvorfor velge deres system?
Apsis One inkluderer alt du trenger for å forbedre markedsføringsresultatene dine, øke kundebevaringen og utvide virksomheten din.
- Lanser markedsføringskampanjer ved hjelp av automatisering på tvers av alle kanalene dine.
- Få enkel tilgang til avanserte markedsføringsteknikker, uten den bratte læringskurven.
- Styrk løsningen din med innebygde integrasjoner.
- Sikre GDPR-overholdelse hele tiden.
- Nå ut til leads med selvtillit, vel vitende om at meldingene dine når deres innboks.
Hvorfor velge dere som leverandør?
- Prisgunstig: Kvalitet og funksjonalitet koster mindre hos oss
- Norsk support: Gjennomsnittlig responstid på 12 min
- Fornøyde kunder: Gode tilbakemeldinger fra våre kunder
- Erfaren leverandør: Over 13 års erfaring med spørreundersøkelser
- GDPR: Data i EU og tilgjengelig databehandleravtale
Hvorfor velge dere som leverandør?
Apsis One er en del av efficy:
- En lokal europeisk aktør med sterk nordisk tilstedeværelse. Vi snakker ditt språk fra salg til opplæring og support.
- Vår løsning tilpasset dine forretningsbehov. Vi hjelper deg å utnytte løsningen vår på best mulig måte for å oppnå dine forretningsmål, uansett om du jobber i B2B eller B2C.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
EasyQuest er et norsk IT-selskap som ble stiftet i 2011. Vi har gjennom mange år bygget et sterkt merkenavn og har en rekke store kunder - alt fra statlige tilsyn, kommuner til små og store bedrifter og organisasjoner. Med mer enn 32 millioner svar samlet inn og 200.000 undersøkelser laget vil vi være et trygt valg også for din organisasjon.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Vi eksisterer for å støtte våre kunder i å øke deres salg og vekst, samt effektivisere deres organisasjon og kommunikasjon. Digitalt eller fysisk – vi er der for å hjelpe våre kunder med å mestre digital markedsføring uavhengig av mål.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Enten du skal måle kundetilfredshet, gjennomføre medarbeiderundersøkelser eller evaluere arrangementer kan du finne svarene med EasyQuest. Spar tid med våre redigerbare maler som inneholder relevante spørsmål. Systemet genererer automatisk grafiske fremstillinger av resultatene, noe som gjør det enklere for deg å rapportere og analysere funnene.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Vi tilbyr en løsning som fokuserer på å maksimere verdien for våre kunder. Andre kunder har sett opp til 20% gjenvunnet salg.
- 50 % sparte ressurser gjennom automatisering
- 25 % av annonsebudsjett spart
- 400 % økt salg gjennom automatisering
Anmeldelser
Basert på 6 vurderinger
Basert på 1 vurderinger
Anmeldelser
Fordeler
Anmeldelser