SugarCRM
vs
iBinder

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer
360 vy (oneview i nåtid)
Avvikshåndtering
Chatsupport
Delegere & tilbakemelding av under-saker
Digitale skjemaer & selvbetjening
Helpdesk saksbehandling
Integrasjon med ERP/CRM
Inventar
Kundeservicestyring og support
Kundetilpassning & modellere rapporter
Kunnskapsdatabase
Mobiltilpasset grensesnitt
Saks- & svarsmaler
Selvbetjeningsportal
SLA & Eskalering
Statistikk & oppfølgingsmodul
Tjenesteledelse
Utløsere
Webhooks og APIer

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge deres system?

1. Enkel og effektiv dokumenthåndtering – iBinder erstatter tradisjonelle ringpermer med en skybasert løsning som gjør det enkelt å organisere, dele og finne prosjektinformasjon.

2. Bedre samarbeid og kontroll – Plattformen gir alle involverte parter tilgang til oppdaterte dokumenter, reduserer feil og sikrer bedre kommunikasjon i prosjekter.

3. Tidsbesparelse og økt effektivitet – Automatiserte prosesser og en strukturert arbeidsflyt gjør at brukere sparer tid og jobber mer effektivt, samtidig som risikoen for misforståelser minimeres.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

iBinder er en ekstremt brukervennlig og intuitiv plattform – iBinder er designet for enkelhet, slik at alle, uansett teknisk kompetanse, kan administrere dokumenter og samarbeid effektivt.

Spesialisert for bygge- og eiendomsbransjen – Plattformen er skreddersydd for bransjens behov, med funksjoner som sikrer trygg og strukturert håndtering av prosjektdokumenter.

Sikker og pålitelig løsning med gratis support – iBinder tilbyr trygg skylagring, automatiske oppdateringer og høy datasikkerhet, slik at brukerne alltid har tilgang til oppdatert og beskyttet informasjon.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

iBinder tilbyr:

Intuitiv ringpermstruktur – En digital tilnærming som etterligner fysiske permer, noe som gjør overgangen enkel for alle brukere. Spesielt for de involverte i prosjektene uten høy digital kompetanse.

Bransjespesifikk funksjonalitet – Skreddersydde verktøy for entreprenører, eiendomsforvaltere og prosjektledere sikrer effektiv samhandling og kontroll.

Sterkt fokus på enkelhet og samarbeid – iBinder reduserer kompleksiteten i prosjekthåndtering og legger til rette for sømløst samarbeid mellom ulike aktører.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Ved bruk av iBinder:

Tidsbesparing: ved at vir tilbyr en ryddig og enkel plattform for lagring, deling og organisering av dokumenter, slik at informasjon alltid er oppdatert og lett tilgjengelig. Enkel tilgangsstyring av alle inviterte inn i permen.

Sikkerhet: alle aktører i et prosjekt har tilgang til samme informasjon, reduserer misforståelser og forbedrer arbeidsflyten.

Økt fortjeneste: Gir bedre struktur, sporbarhet og sikkerhet i prosjekter, slik at kunder unngår unødige feil, dokumentkaos og ineffektiv prosjekthåndtering og tapt produktivitet.

Historikk: i den bransjen med historisk høyest andel konflikter i etterkant av ferdigstilte prosjekter, tilbyr iBinder all historikk i samme permformat man er vandt til å bruke, med alle versjoner av dokumenter, dialog, endringer, oppdateringer og rettinger.

Anmeldelser

Fordeler

Overgangen til Sugar Sell og i enda større grad Sugar Serve har gjort det mulig for oss å endre fullstendig hvordan vi bruker CRM-systemet vårt. Nå har vi en database som vi kan hente rapporter fra og allokere prosesser til. Serve med CJP og BPM muliggjør en strategisk prosess med automatiserte trinn som må følges for å nå neste trinn. Dette betyr at man ikke går glipp av viktige trinn. For brukeren er det også strømlinjeformet og brukervennlig. Godt gjort!
Enkel å bruke. Det er superenkelt å navigere. Brukergrensesnittet er fint. Supporten er flott. Jeg liker dashbordet deres.

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Ulemper

De dynamiske rapportene trenger flere alternativer for grafer. Jeg savner også detaljerte år-til-år-rapporter.
Noen plugins fungerer ikke veldig bra. Spesielt tredjeparts plugins. Kostnaden for å komme i gang er ganske høy. Det er ikke veldig tilpassbart, men på den annen side er det mange funksjoner. Noen ganger kan det henge litt og ta tid å laste inn. Støtten er treg noen ganger, men de prøver likevel å løse problemene.

Beklager, ingen data enda.

Beklager, ingen data enda.

SugarCRM

SugarCRM

Les mer om SugarCRM

iBinder

iBinder

Les mer om iBinder