Tribe CRM
vs
DealJourneyCRM

Tribe CRM

DealJourneyCRM
Beklager, ingen data enda.
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
299nok/månad
-
Produktfunksjoner i CRM
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge programvaren din?
Tribe CRM er utviklet for å sette fart på virksomheten din.
- Mer enn et CRM: Tribe CRM går lenger enn tradisjonell administrasjon av kunderelasjoner og omfatter hele virksomhetens pipeline, fra markedsføring og salg til fakturering og støtte.
- Alt-i-ett-enkelhet: Opplev brukervennligheten til ett enkelt, enhetlig system for håndtering av alle kunderelaterte prosesser.
- Tilpasser seg deg: Tribe CRM er laget for å passe til dine eksisterende arbeidsflyter, og det uten å tvinge deg til å endre måten du jobber på.
- AI-plattform: Vi tar sikte på å automatisere så mye som mulig, slik at du kan fokusere mer på potensielle kunder og eksisterende kunder. Derfor utvider vi raskt neste generasjons AI-funksjoner i Tribe CRM for å gjøre deg mer effektiv.
Hvorfor velge programvaren din?
DealJourney er et intuitivt CRM-system utviklet av bransjefolk med over 30 års erfaring i å bygge, selge og administrere CRM-løsninger. Systemet er skapt med forståelse for verdien av et enkelt, fleksibelt og kraftig CRM-salgsverktøy i hverdagen. Det er det første CRM-systemet som fokuserer på å støtte SMB-bedrifter som tilbyr abonnementssalg som en del av sine produkter.
- Kundereise
- Enkelt, fleksibelt og intuitivt
- SMB
- Abonnement
Hvorfor velge dere som leverandør?
Efficy har mer enn 20 års erfaring i de nordiske landene. Det betyr at Tribe er spesiallaget for disse markedene.
Beviset på CRM-løsningen vår er mer enn 20 000 brukere i Norden og en tilfredshetsgrad på over 9/10.
Efficy er en raskt voksende CRM-leverandør i hele EU, og vi kan støtte deg når du vokser og utvider lokalt og i hele EU.
Hvorfor velge dere som leverandør?
DealJourney er utviklet av bransjefolk med til sammen over 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på bakgrunn av de behovene vi gjennom årene har møtt hos kunder, leads og ikke minst hos oss selv.
Vi forstår behovet for intuitive systemer som er enkle å ta i bruk, men samtidig så kraftige at de skaper verdi fra dag én – og fleksible nok til å vokse med kunden i takt med at behovene endres eller øker.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
I dagens konkurranseutsatte landskap trenger nordiske virksomheter mer enn et standard CRM-system. De trenger en løsning som fremmer vekst, øker kundelojaliteten og effektiviserer driften – med efficy Tribe CRM.
Vi er mer enn bare programvare, vi er din dedikerte partner for vekst. Med vår forståelse av det nordiske markedet gjør vi det mulig for bedrifter i alle størrelser å realisere sitt fulle potensial.
Slik kan efficy Tribe CRM løfte virksomheten din:
- Maksimer inntektene og kundetilfredsheten: Overgang fra fragmenterte systemer til en enhetlig plattform som håndterer hele kundereisen. CRM-systemet vårt gir deg alt fra målrettede markedsføringskampanjer til personlig kundeservice, og setter deg i god stand til å skaffe, beholde og imponere kunder.
- Få 360-graders kundeoversikt: Få tilgang til alle kundedata på ett sted, og få innsikt i atferd og preferanser. Dette muliggjør personlig interaksjon og kan forutse forutser kundenes behov, noe som fremmer varige kunderelasjoner.
- Øk produktiviteten og samarbeidet: Strømlinjeform arbeidsflyter og fjern manuelle oppgaver med efficys automatiseringsfunksjoner. Gi teamene mulighet til å samarbeide i sanntid og fokusere på å styrke kunderelasjonene.
- Tilpass og skaler enkelt: efficy Tribe CRM vokser med virksomheten din, enten du er en nystartet bedrift eller et stort foretak. Begynn med de viktigste funksjonene, og utvid dem enkelt etter hvert som du utvikler deg og tilpasser dem til de unike prosessene dine.
- Grip fremtidens muligheter med CRM: Med moderne teknologi og neste generasjons AI-funksjoner, gjør efficy Tribe CRM deg klar for morgendagens forretningslandskap.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Med fokus på de nordiske markedene, og med lokale integrasjoner til de mest populære ERP-systemene og andre relevante verktøy, tilbyr DealJourney en transparent prissetting som gjør det mulig for SMB-bedrifter å skalere virksomheten, øke kundelojaliteten og maksimere kundenes livstidsverdi — uten behov for store IT-team, hundrevis av konsulenttimer eller komplekse oppsett.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
For markedsføring:
- Få en klar oversikt over kundene og målgruppene dine for å skape effektive markedsføringskampanjer.
- Skap leads av høy kvalitet til salgsteamet ditt.
For salg:
- Administrer hele salgsprosessen fra start til slutt med automatiserte arbeidsflyter.
- Oppnå bedre resultater gjennom tett oppfølging av avtaler, pipeliner og prognoser.
For kundeservice:
- Håndter saker effektivt og gi raske svar til kundene ved hjelp av automatiserte arbeidsflyter og AI.
- Bekreft, administrer og følg opp kundehenvendelser på en enkel måte.
For Økonomi:
- Øk effektiviteten ved at alle avdelinger får tilgang til nødvendig informasjon og dokumenter direkte i systemet.
- Hold deg oppdatert med sanntidsinformasjon og unngå forsinkelser. Vi har integrasjon for de viktigste ERP-systemene i Norden for å gjøre livet ditt enklere.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Mange små og mellomstore bedrifter med abonnementsbaserte forretningsmodeller kjemper med de samme utfordringene: for mange systemer, for lite oversikt og for mye manuelt arbeid.
Når virksomheten vokser, blir det raskt uoversiktlig å håndtere kunder, oppfølginger og fornyelser på tvers av regneark, e-poster, økonomisystemer osv.
Vi gjør det enkelt å:
- Samle kundedata på ett sted
- Få full oversikt over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uten å måtte bytte mellom systemer.
- Forstå og redusere churn
- Få innsikt i kundenes atferd og årsaker til oppsigelser, slik at du kan handle proaktivt og beholde flere abonnenter.
- Ta datadrevne beslutninger
- Innebygde dashbord gir et tydelig bilde av vekst, omsetning og kundeengasjement – uten behov for tunge rapporteringsverktøy.
- Integrere med dine eksisterende systemer
- Plattformen integreres sømløst med de mest populære nordiske regnskaps- og betalingsverktøyene, slik at du kan jobbe effektivt og strømlinjeformet – med garanti for korrekt datagrunnlag i DealJourney.
Vi fjerner kompleksiteten i å drive en abonnementsbasert virksomhet, slik at du kan bruke mindre tid på administrasjon – og mer tid på å skape verdi for kundene dine.
Anmeldelser
Fordeler
Beklager, ingen data enda.
Anmeldelser
Ulemper
Beklager, ingen data enda.