webCRM
vs
DealJourneyCRM

webCRM

DealJourneyCRM
Bedriftsstørrelse
Antall ansatte
Plattform
Prisinformasjon
fra 299 k...
-
Produktfunksjoner i CRM
Hvorfor velger bedrifter dere?
Hvorfor velge programvaren din?
- Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
- Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
- Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.
Hvorfor velge programvaren din?
DealJourney er et intuitivt CRM-system utviklet av bransjefolk med over 30 års erfaring i å bygge, selge og administrere CRM-løsninger. Systemet er skapt med forståelse for verdien av et enkelt, fleksibelt og kraftig CRM-salgsverktøy i hverdagen. Det er det første CRM-systemet som fokuserer på å støtte SMB-bedrifter som tilbyr abonnementssalg som en del av sine produkter.
- Kundereise
- Enkelt, fleksibelt og intuitivt
- SMB
- Abonnement
Hvorfor velge dere som leverandør?
webCRM er en del av efficy-gruppen.
- Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
- Vi er raske, effektive og proaktive.
- Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.
Hvorfor velge dere som leverandør?
DealJourney er utviklet av bransjefolk med til sammen over 30 års erfaring fra CRM-verdenen. DealJourney er bygget på bakgrunn av de behovene vi gjennom årene har møtt hos kunder, leads og ikke minst hos oss selv.
Vi forstår behovet for intuitive systemer som er enkle å ta i bruk, men samtidig så kraftige at de skaper verdi fra dag én – og fleksible nok til å vokse med kunden i takt med at behovene endres eller øker.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
- webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
- Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
- Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.
Hvordan posisjonerer du deg i markedet?
Med fokus på de nordiske markedene, og med lokale integrasjoner til de mest populære ERP-systemene og andre relevante verktøy, tilbyr DealJourney en transparent prissetting som gjør det mulig for SMB-bedrifter å skalere virksomheten, øke kundelojaliteten og maksimere kundenes livstidsverdi — uten behov for store IT-team, hundrevis av konsulenttimer eller komplekse oppsett.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:
- Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
- Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
- Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
- Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.
Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
Mange små og mellomstore bedrifter med abonnementsbaserte forretningsmodeller kjemper med de samme utfordringene: for mange systemer, for lite oversikt og for mye manuelt arbeid.
Når virksomheten vokser, blir det raskt uoversiktlig å håndtere kunder, oppfølginger og fornyelser på tvers av regneark, e-poster, økonomisystemer osv.
Vi gjør det enkelt å:
- Samle kundedata på ett sted
- Få full oversikt over hver enkelt abonnent – fra første kontakt til fornyelse – uten å måtte bytte mellom systemer.
- Forstå og redusere churn
- Få innsikt i kundenes atferd og årsaker til oppsigelser, slik at du kan handle proaktivt og beholde flere abonnenter.
- Ta datadrevne beslutninger
- Innebygde dashbord gir et tydelig bilde av vekst, omsetning og kundeengasjement – uten behov for tunge rapporteringsverktøy.
- Integrere med dine eksisterende systemer
- Plattformen integreres sømløst med de mest populære nordiske regnskaps- og betalingsverktøyene, slik at du kan jobbe effektivt og strømlinjeformet – med garanti for korrekt datagrunnlag i DealJourney.
Vi fjerner kompleksiteten i å drive en abonnementsbasert virksomhet, slik at du kan bruke mindre tid på administrasjon – og mer tid på å skape verdi for kundene dine.
Anmeldelser
Fordeler
Beklager, ingen data enda.
Anmeldelser
Ulemper
Beklager, ingen data enda.