webCRM
vs
Goava

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris fra

fra 299 k...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra

Fra 4000 ...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner i Salgsstøttesystem

Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

  • Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
  • Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
  • Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

webCRM er en del av efficy-gruppen.

  • Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
  • Vi er raske, effektive og proaktive.
  • Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

  • webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
  • Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
  • Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:

  • Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
  • Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
  • Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.

Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Basert på 17 vurderinger

Basert på 4 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Samarbeidet med leverandøren

Anmeldelser

Fordeler

Vi jobber internasjonalt og bruker webCRM på tvers av landegrensene, noe som fungerer veldig bra. Systemet støtter vårt behov for å ha en enhetlig plattform der vi kan følge opp kunder og kandidater på tvers av markeder. I tillegg har vi integrert det med rekrutteringssystemet vårt, TalentTech, noe som gjør arbeidsflyten vår enda mer strømlinjeformet. Vi bruker også webCRM til å sende ut invitasjoner til nettverksmøter, noe som fungerer enkelt og effektivt.
Det beste med webCRM er hvor intuitivt og brukervennlig det er - både for salg og økonomi. Plattformen er ekstremt fleksibel og lar oss tilpasse arbeidsflyter, dashbord og rapportering til våre spesifikke behov. Dette gjør det enkelt å holde oversikt over kundeaktiviteter, salgspipeline og oppfølging. Outlook-integrasjonen og de automatiske påminnelsene har virkelig effektivisert prosessene våre og styrket samarbeidet på tvers av teamene. I tillegg er kundestøtten helt i toppklasse - rask, kompetent og alltid hjelpsom.
Goava senker terskelen for selgere til å finne nye potensielle kunder. Den tidkrevende og til tider mentalt belastende prosessen gjør Goavas plattform smidig.
Når du har satt parametrene, får du gode forslag til prospekter som gir deg nye selskaper å kontakte. Etter at du har identifisert potensielle prospekter, ligger det utrolig mye informasjon der som du kan bruke til å være relevant i dialogen med potensielle kunder.

Anmeldelser

Ulemper

Den største ulempen er at systemet ikke kan generere statistikk og rapporter på tvers av land med automatisk omregning til samme valuta. Dette gjør det vanskelig å sammenligne resultatene på tvers av markeder. I tillegg opplever vi at den innebygde e-signaturløsningen ikke helt samsvarer med behovene våre - derfor integrerer vi nå med Addo Sign, noe som gir oss flere alternativer.
Det er noen funksjoner som krever litt tilvenning, spesielt hvis du ikke har jobbet med CRM-systemer før. Men heldigvis kompenserer webCRM for dette med gode guider og enkel tilgang til support. Over tid blir dette en fordel fordi du kan konfigurere det meste selv, uten behov for eksterne konsulenter.
Vi har kjørt Goava i omtrent 6 måneder, og så langt er det ingenting vi liker minst.
Hvis du har flere ulike grupper i selskapet som har litt forskjellige interesser og målgrupper, er det vanskelig å få parametrene til å være relevante for alle. Spesielt i begynnelsen, før AI kommer i gang og også går på brukerens atferd.

webCRM

Efficy

Les mer om webCRM