webCRM
vs
Membrain

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
Mobilapp
Skytjeneste
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris fra

fra 299 k...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra

0–1790 NO...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner i CRM

API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Påminnelse
Pipeline management
Prospektbase
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Skape dokumenter og gjøre avtaler
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere

Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Påminnelse
Pipeline management
Prospektbase
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Skape dokumenter og gjøre avtaler

Produktfunksjoner i Salgsstøttesystem

Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

  • Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
  • Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
  • Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.

Hvorfor velge deres system?

Beklager, ingen data enda.

Hvorfor velge dere som leverandør?

webCRM er en del av efficy-gruppen.

  • Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
  • Vi er raske, effektive og proaktive.
  • Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Beklager, ingen data enda.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

  • webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
  • Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
  • Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

Beklager, ingen data enda.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:

  • Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
  • Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
  • Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.

Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Beklager, ingen data enda.

Anmeldelser

Basert på 15 vurderinger

Basert på 27 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Verdi for pengene

Anmeldelser

Fordeler

Systemet fungerer bredt i hele organisasjonen vår, der vi sitter i forskjellige avdelinger og dermed har behov for differensierte løsninger. webCRM kan hjelpe oss med det. Det er intuitivt og brukervennlig på alle nivåer
Systemet er enkelt og lett å konfigurere. Du kan enkelt massemodifisere. Brukerne kan enkelt tilpasse innholdet slik at de bare ser det de trenger, og ikke ser unødvendige data. Dette har en god effekt på implementeringen sammenlignet med andre systemer der brukerne ikke har de samme rettighetene. Supporten er i en klasse for seg. Hjelpen er rask og effektiv.
Fleksibilitet. Membrain er enkelt å bruke og forenkler prosessene våre.
Dashbord er flotte å se på

Anmeldelser

Ulemper

Det er i "småtingsavdelingen". Systemet kan imidlertid være litt "one size fits all", så hvis du trenger helt spesifikke løsninger som er skreddersydd for din virksomhet, er det nødvendig med ytterligere dialog og utvikling.
Du kan oppleve forsinkelser, og det er vanskelig for brukerne. Dette kan føre til mange samtaler fordi brukerne tror de gjør noe galt. Oversikter og rapporter blir fort uoversiktlige, ettersom de ikke kan plasseres i mapper og ikke viser om de brukes på en forside/dashboard. Koblingen mellom aktiviteter og møter er ikke helt valid, ettersom man ikke kan rapportere korrekt hvis det er flere aktiviteter knyttet til et møte. På samme måte kan du ikke rapportere korrekt på bestillinger som er knyttet til et møte der f.eks. et ektepar deltar med hver sin organisasjon og det er bestillinger for begge. Bare én bestilling kan rapporteres på
Mobilapplikasjonen mangler en del funksjonalitet sammenlignet med nettstedet.
Oversikten over oppgavene er noen ganger litt kompleks

webCRM

Efficy

Les mer om webCRM

Membrain

Membrain

Les mer om Membrain

Relaterte kategorier