SuperOffice CRM
vs
webCRM

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris fra

-

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra

fra 299 k...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner i CRM

API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Påminnelse
Pipeline management
Prospektbase
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Skape dokumenter og gjøre avtaler
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Påminnelse
Pipeline management
Prospektbase
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Skape dokumenter og gjøre avtaler

Produktfunksjoner i CRM for feltselgere

Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning
Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning

Produktfunksjoner i Salgsstøttesystem

Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

Hvorfor velge deres system?

  • Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
  • Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
  • Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

Hvorfor velge dere som leverandør?

webCRM er en del av efficy-gruppen.

  • Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
  • Vi er raske, effektive og proaktive.
  • Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.

SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

  • webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
  • Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
  • Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:

  • Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
  • Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
  • Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.

Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.

Anmeldelser

Basert på 39 vurderinger

Basert på 15 vurderinger

Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?

Anmeldelser

Fordeler

Jeg er ganske fornøyd med markedsføringsmodulen og muligheten til å ha flotte utsendelser og påmeldingsskjemaer som kan sendes ut segmentert etter komité og prosjekt. Påmeldingsskjemaene og den påfølgende automatiseringen i forbindelse med utsendelser er ganske strukturert. Systemet gjør også en god jobb med spørreundersøkelser, og resultatene presenteres umiddelbart i flotte diagrammer. Dashbordet og søkemulighetene gir gode muligheter til å segmentere og analysere målgrupper/segmenter. Integrasjonen med Outlook er god. Malene og listene er velfungerende og enkle å administrere, slik at alle e-poster og dokumenter som brukes regelmessig, ligger klare for alle brukere.
Det smidige systemet, god introduksjon og støtte
Systemet fungerer bredt i hele organisasjonen vår, der vi sitter i forskjellige avdelinger og dermed har behov for differensierte løsninger. webCRM kan hjelpe oss med det. Det er intuitivt og brukervennlig på alle nivåer
Systemet er enkelt og lett å konfigurere. Du kan enkelt massemodifisere. Brukerne kan enkelt tilpasse innholdet slik at de bare ser det de trenger, og ikke ser unødvendige data. Dette har en god effekt på implementeringen sammenlignet med andre systemer der brukerne ikke har de samme rettighetene. Supporten er i en klasse for seg. Hjelpen er rask og effektiv.

Anmeldelser

Ulemper

Dette er ikke en ulempe, men som med alle andre systemer må man tenke nøye gjennom hvordan man bruker systemet som organisasjon hvis man vil skumme fløten av de mange funksjonalitetene, men det krever litt nerding. Jeg håper at utviklingen fortsetter på standardløsningen og ikke bare på nye moduler.
Ettersom det er en stor og smidig løsning, er det selvfølgelig en stor mengde oppsettarbeid inkludert - men det kan kjøpes til
Det er i "småtingsavdelingen". Systemet kan imidlertid være litt "one size fits all", så hvis du trenger helt spesifikke løsninger som er skreddersydd for din virksomhet, er det nødvendig med ytterligere dialog og utvikling.
Du kan oppleve forsinkelser, og det er vanskelig for brukerne. Dette kan føre til mange samtaler fordi brukerne tror de gjør noe galt. Oversikter og rapporter blir fort uoversiktlige, ettersom de ikke kan plasseres i mapper og ikke viser om de brukes på en forside/dashboard. Koblingen mellom aktiviteter og møter er ikke helt valid, ettersom man ikke kan rapportere korrekt hvis det er flere aktiviteter knyttet til et møte. På samme måte kan du ikke rapportere korrekt på bestillinger som er knyttet til et møte der f.eks. et ektepar deltar med hver sin organisasjon og det er bestillinger for begge. Bare én bestilling kan rapporteres på

SuperOffice CRM

SuperOffice

Les mer om SuperOffice CRM

webCRM

Efficy

Les mer om webCRM