SuperOffice CRM
vs
webCRM

Bedriftsstørrelse

Antall ansatte

Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)
Mikrobedrift (1-10)
Liten bedrift (11-100)
Middels stor bedrift (101-500)
Stor bedrift (500+)

Plattform

Skytjeneste
På stedet
Mobilapp
Skytjeneste
På stedet
Mobilapp

Prisinformasjon

Gratis testperiode
Pris fra

-

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens
Gratis testperiode
Pris fra

fra 299 k...

Pris modell modul
Prismodell abonnement
Prismodelllisens

Produktfunksjoner

API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Påminnelse
Pipeline management
Prospektbase
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Skape dokumenter og gjøre avtaler
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrasjon med sosiale medier
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Påminnelse
Pipeline management
Prospektbase
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Sitat konfigurator/CPQ
Skape dokumenter og gjøre avtaler

Produktfunksjoner

Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning
Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning

Produktfunksjoner

Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter

Hvorfor velger bedrifter dere?

Hvorfor velge deres system?

Finn nye forretningsmuligheter: Vi hjelper deg med segmentering og det å bygge pipeline.

Vinn flere kunder: SuperOffice optimaliserer salgsprosessene dine så du lander flere salg.

Selg mer til eksisterende kunder: Vi gir deg full kontroll på oppsalg og kryssalg.

Reduser kundefrafall: Vi sørger for høy servicegrad og kundetilfredshet ved bruk av helintegrert saksbehandlingssystem.

Hvorfor velge deres system?

  • Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
  • Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
  • Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.

Hvorfor velge dere som leverandør?

Erfaring: I over 30 år har vi hjulpet Europeiske bedrifter med å Finne, Vinne og Beholde kunder.

Vertikaler/bransjer: Inngående bransjekunnskap leder til kundens suksess og en lang liste referansekunder vi er stolte av.

Lean implementering: Vi har mye erfaring etter implementering av flere tusen løsninger. Vi fjerner det som er overflødig og sørger for strategisk forankring av CRM.

Suite leverandør som hjelper deg gjennom alle deler av kundereisen.

Hvorfor velge dere som leverandør?

webCRM er en del av efficy-gruppen.

  • Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
  • Vi er raske, effektive og proaktive.
  • Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

SuperOffice CRM er markedsleder innen CRM i Norge og den viktigste plattformen du har for vekst. Med SuperOffice knyttes salg, markedsføring og kundeservice sammen i en felles løsning. Løsningen øker produktiviteten, men det aller viktigste er at den skaper positive kundeopplevelser. Resultatet er lønnsomme kunderelasjoner som varer lenge.

SuperOffice er en løsning du kan vokse med; du kan skalere opp og tilpasse løsningen ved å legge til standard-apper, moduler og integrasjoner. Slik kan du øke produktiviteten og vinne flere kunder.

Hvordan posisjonerer du deg i markedet?

  • webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
  • Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
  • Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

Alle bedrifter har det samme målet: økt omsetning og vekst. For å nå det målet, må hver kunderelasjon behandles som en mulighet. SuperOffice er en moderne CRM-løsning som hjelper deg å skape sterke og langsiktige relasjoner som øker omsetningen.

Løsningen samler alle kundedata på ett sted og sørger for integrert arbeidsflyt mellom salg, marked og service. Dermed får alle team som jobber med kunder den kunnskapen de trenger i nåtid og kan hele tiden ligge et steg foran.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:

  • Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
  • Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
  • Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.

Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.

Anmeldelser

Fordeler

Beklager, ingen data enda.

WebCRM er en imøtekommende bedrift som løste problemet vi hadde på en unik og innovativ måte. Jeg er meget fornøyd med at vi fikk teste ut funksjoner før de ble offentliggjort og da fikk være med å forme det slik at det ble helt perfekt for oss.
Tilbuds- og pipeline oversikten

Anmeldelser

Ulemper

Beklager, ingen data enda.

Systemet kan være litt vanskelig å lære seg, men det er ganske kjent i CRM.
Importfunksjonen, noe tungvindt, bør beskrives og gjøres vesentlig enklere

SuperOffice CRM

SuperOffice

Les mer om SuperOffice CRM

webCRM

Efficy

Les mer om webCRM