webCRM logo

webCRM

Efficy

Alternativer

Beskrivelse av webCRM

Et fleksibelt CRM-system – Enkelt å bruke og vokse med​

WebCRM er et nettbasert CRM-system som hjelper små og mellomstore bedrifter i alle bransjer med å håndtere kundeforhold på en enkel måte. Systemet vårt er lett å komme i gang med og tilbyr full tilpasning etter både dine spesifikke behov og valgt språk.​

Med WebCRM får du et komplett system som tilbyr alle funksjoner du trenger for å enkelt kunne følge opp alle dine leads og kunder. I tillegg kan du enkelt utføre analyser og lage rapporter direkte i systemet, noe som gir verdifull kundeinnsikt som hjelper deg å ta riktige beslutninger.​ Lisensen inkluderer gratis support på ditt lokale språk og nært samarbeid med våre eksperter.

Klikk på 'Gratis prøveperiode' for å prøve WebCRM i dag!

Bedriftsstørrelse

Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?

1-500

Mobilapp

Finnes det mobilapp?

Brukerstøtte

Hvordan kan leverandøren kontaktes?

Opplæring

Hvordan kan du lære opp kunden?

Testperiode

Kan man få en gratis testperiode?

Ja

Nei

Pris fra

Listepris fra leverandør:

fra 299 kr per måned/bruker

Språk

På hvilke språk finnes systemet?

SV

DA

NO

FI

EN

Geografisk område

Hvor finnes vi?

SE

NO

DK

FI

System fra samme leverandør

Hvilke andre system har leverandøren?

Hvorfor samarbeide med Efficy?

Hvorfor velge deres system?

  • Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
  • Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
  • Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.

Hvorfor velge dere som leverandør?

webCRM er en del av efficy-gruppen.

  • Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
  • Vi er raske, effektive og proaktive.
  • Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.

Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?

  • webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
  • Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
  • Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.

Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?

webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:

  • Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
  • Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
  • Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
  • Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.

Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.

Hva synes andre om systemet?

Anmeldelser og rangeringer om webCRM

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Administrasjon og HR-ansvarlig

Middelsstor bedrift (101-500)

Verifisert person

Danmark

juni 2025

Hva liker du best?

Systemet fungerer bredt i hele organisasjonen vår, der vi sitter i forskjellige avdelinger og dermed har behov for differensierte løsninger. webCRM kan hjelpe oss med det. Det er intuitivt og brukervennlig på alle nivåer

Hva liker du minst?

Det er i "småtingsavdelingen". Systemet kan imidlertid være litt "one size fits all", så hvis du trenger helt spesifikke løsninger som er skreddersydd for din virksomhet, er det nødvendig med ytterligere dialog og utvikling.

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?

Vi har skapt struktur, standardisert forretningsprosessene, bygget opp en nyttig historikk over kundene våre og sørget for gyldig datalagring. Vi opplever også at vi får svar til kundene våre raskt og konkret via vår supportmodul.

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Koordinator og WebCrm-ansvarlig

Middelsstor bedrift (101-500)

Verifisert person

Danmark

Mai 2025

Hva liker du best?

Systemet er enkelt og lett å konfigurere. Du kan enkelt massemodifisere. Brukerne kan enkelt tilpasse innholdet slik at de bare ser det de trenger, og ikke ser unødvendige data. Dette har en god effekt på implementeringen sammenlignet med andre systemer der brukerne ikke har de samme rettighetene. Supporten er i en klasse for seg. Hjelpen er rask og effektiv.

Hva liker du minst?

Du kan oppleve forsinkelser, og det er vanskelig for brukerne. Dette kan føre til mange samtaler fordi brukerne tror de gjør noe galt. Oversikter og rapporter blir fort uoversiktlige, ettersom de ikke kan plasseres i mapper og ikke viser om de brukes på en forside/dashboard. Koblingen mellom aktiviteter og møter er ikke helt valid, ettersom man ikke kan rapportere korrekt hvis det er flere aktiviteter knyttet til et møte. På samme måte kan du ikke rapportere korrekt på bestillinger som er knyttet til et møte der f.eks. et ektepar deltar med hver sin organisasjon og det er bestillinger for begge. Bare én bestilling kan rapporteres på

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?

GDPR. Det er enkelt å finne data som du ikke har lov til å oppbevare på grunn av GDPR-lovgivningen. Du kan enkelt se om det fortsatt er aktivitet på en kunde basert på møter, aktiviteter og e-poster. Derfor kan du slette kundedata i tide.

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

Markedssjef

Liten bedrift (11-100)

Verifisert person

Danmark

Mai 2025

Hva liker du best?

Vi liker å jobbe med WebCRM fordi de svarer raskt på spørsmålene våre og hjelper oss når det oppstår utfordringer. WebCRM er også superenkelt å bruke, og alle kan raskt sette seg inn i det.

Hva liker du minst?

Muligens bedre integrert med ActiveCampaign. Vi hadde utfordringer med å koble den til via Zapier.

Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?

Kundeadministrasjon, lagring av data om kundene våre og hjelp med oppfølging og struktur for salgsteamet vårt.

Brukervennlighet

Samarbeidet med leverandøren

Support og service

Tilgjengelige funksjoner

Kundetilpassning og fleksibilitet

Integrasjonen

Verdi for pengene

Hvor fornøyd er du totalt sett?

webCRM vises i følgende kategorier

webCRM produktfunksjoner

CRM

API integrering

Dashboard - Salgsoversikt

Digital signatur

E-post-kampanjer

Forhandlere

Integrert kalender og påminnelser

Integrerte salgsprosesser

Lead score

Lead tracking

Leadgenerering via webben

Opplæring

Pipeline management

Prospektbase

Påminnelse

Ringe direkte fra CRM

Ringelister

Salgsprognoser og data

Sende ut nyhetsbrev fra CRM

Skape dokumenter og gjøre avtaler

CRM for feltselgere

Administrer potensielle kunder

Budsjettprognose

Dataoverføringer

Interaksjonssporing

Kundesignering i feltet

Oppgavehåndtering

Personlige profiler

Territorieforvaltning

Salgsstøttesystem

Dashboard - Lønnsoversikt

E-post-kampanjer

Kalenderintegrasjon og påminnelser

Kontakt og prospekthåndtering

Opprette dokumenter og avtaler

Pipeline management

Salgsprognoser

Statistikk og rapporter

Passer dette
systemet meg?

La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.

Om Efficy

Om Efficy

webCRM ble kjøpt opp av efficy, den ledende europeiske leverandøren av CRM-systemer, i 2021. Med vårt utvalg av brukervennlige og tilpassbare løsninger har vi allerede 13 500 kunder og 330 000 brukere i 60 land.

Vi er mer enn bare nok et systemverktøy - konsulentene våre sørger for å forstå behovene dine for å finne de beste løsningene over tid, identifisere risikoer før de oppstår eller diskutere ulike måter å jobbe på.

De vanligste sammenligningene i CRM

SuperOffice CRMwebCRM
Lime CRMwebCRM
Lime GOwebCRM
UpsaleswebCRM