
webCRM
Efficy
Beskrivelse av webCRM
Et fleksibelt CRM-system – Enkelt å bruke og vokse med
WebCRM er et nettbasert CRM-system som hjelper små og mellomstore bedrifter i alle bransjer med å håndtere kundeforhold på en enkel måte. Systemet vårt er lett å komme i gang med og tilbyr full tilpasning etter både dine spesifikke behov og valgt språk.
Med WebCRM får du et komplett system som tilbyr alle funksjoner du trenger for å enkelt kunne følge opp alle dine leads og kunder. I tillegg kan du enkelt utføre analyser og lage rapporter direkte i systemet, noe som gir verdifull kundeinnsikt som hjelper deg å ta riktige beslutninger. Lisensen inkluderer gratis support på ditt lokale språk og nært samarbeid med våre eksperter.
Klikk på 'Gratis prøveperiode' for å prøve WebCRM i dag!
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
1-500
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Pris fra
Listepris fra leverandør:
fra 299 kr per måned/bruker
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
NO
DK
FI
Hvorfor samarbeide med Efficy?
Hvorfor velge deres system?
- Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
- Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
- Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.
Hvorfor velge dere som leverandør?
webCRM er en del av efficy-gruppen.
- Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
- Vi er raske, effektive og proaktive.
- Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
- webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
- Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
- Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:
- Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
- Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
- Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
- Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.
Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om webCRM
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Sekretær og IT-ansvarlig•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Danmark•
juli 2025
Hva liker du best?
Vi jobber internasjonalt og bruker webCRM på tvers av landegrensene, noe som fungerer veldig bra. Systemet støtter vårt behov for å ha en enhetlig plattform der vi kan følge opp kunder og kandidater på tvers av markeder. I tillegg har vi integrert det med rekrutteringssystemet vårt, TalentTech, noe som gjør arbeidsflyten vår enda mer strømlinjeformet. Vi bruker også webCRM til å sende ut invitasjoner til nettverksmøter, noe som fungerer enkelt og effektivt.
Hva liker du minst?
Den største ulempen er at systemet ikke kan generere statistikk og rapporter på tvers av land med automatisk omregning til samme valuta. Dette gjør det vanskelig å sammenligne resultatene på tvers av markeder. I tillegg opplever vi at den innebygde e-signaturløsningen ikke helt samsvarer med behovene våre - derfor integrerer vi nå med Addo Sign, noe som gir oss flere alternativer.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
webCRM hjelper oss med å skape oversikt og struktur på tvers av våre internasjonale aktiviteter. Vi samler alle kundedata på ett sted, og alle i organisasjonen jobber i det samme systemet, noe som sikrer enhetlige prosesser og en sterk kundehistorikk. Dette gjør det enklere å følge opp, samarbeide og skalere på tvers av landegrensene.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Økonomisjef•
Middelsstor bedrift (101-500)•
Verifisert person•
Danmark•
juli 2025
Hva liker du best?
Det beste med webCRM er hvor intuitivt og brukervennlig det er - både for salg og økonomi. Plattformen er ekstremt fleksibel og lar oss tilpasse arbeidsflyter, dashbord og rapportering til våre spesifikke behov. Dette gjør det enkelt å holde oversikt over kundeaktiviteter, salgspipeline og oppfølging. Outlook-integrasjonen og de automatiske påminnelsene har virkelig effektivisert prosessene våre og styrket samarbeidet på tvers av teamene. I tillegg er kundestøtten helt i toppklasse - rask, kompetent og alltid hjelpsom.
Hva liker du minst?
Det er noen funksjoner som krever litt tilvenning, spesielt hvis du ikke har jobbet med CRM-systemer før. Men heldigvis kompenserer webCRM for dette med gode guider og enkel tilgang til support. Over tid blir dette en fordel fordi du kan konfigurere det meste selv, uten behov for eksterne konsulenter.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
webCRM har hjulpet oss med å skape gjennomsiktighet i hele salgsprosessen og har gjort det mulig å følge opp leads og kunder med en struktur som tidligere manglet. Vi har én plattform for kundeoversikt, salgsprognoser og oppgavehåndtering - noe som har forbedret konverteringsraten og kundelojaliteten vår betraktelig.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Administrasjon og HR-ansvarlig•
Middelsstor bedrift (101-500)•
Verifisert person•
Danmark•
juni 2025
Hva liker du best?
Systemet fungerer bredt i hele organisasjonen vår, der vi sitter i forskjellige avdelinger og dermed har behov for differensierte løsninger. webCRM kan hjelpe oss med det. Det er intuitivt og brukervennlig på alle nivåer
Hva liker du minst?
Det er i "småtingsavdelingen". Systemet kan imidlertid være litt "one size fits all", så hvis du trenger helt spesifikke løsninger som er skreddersydd for din virksomhet, er det nødvendig med ytterligere dialog og utvikling.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
Vi har skapt struktur, standardisert forretningsprosessene, bygget opp en nyttig historikk over kundene våre og sørget for gyldig datalagring. Vi opplever også at vi får svar til kundene våre raskt og konkret via vår supportmodul.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
webCRM vises i følgende kategorier
webCRM produktfunksjoner
CRM
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Pipeline management
Prospektbase
Påminnelse
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Skape dokumenter og gjøre avtaler
CRM for feltselgere
Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning
Salgsstøttesystem
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om Efficy

webCRM ble kjøpt opp av efficy, den ledende europeiske leverandøren av CRM-systemer, i 2021. Med vårt utvalg av brukervennlige og tilpassbare løsninger har vi allerede 13 500 kunder og 330 000 brukere i 60 land.
Vi er mer enn bare nok et systemverktøy - konsulentene våre sørger for å forstå behovene dine for å finne de beste løsningene over tid, identifisere risikoer før de oppstår eller diskutere ulike måter å jobbe på.