
webCRM
Efficy
Beskrivelse av webCRM
Et fleksibelt CRM-system – Enkelt å bruke og vokse med
WebCRM er et nettbasert CRM-system som hjelper små og mellomstore bedrifter i alle bransjer med å håndtere kundeforhold på en enkel måte. Systemet vårt er lett å komme i gang med og tilbyr full tilpasning etter både dine spesifikke behov og valgt språk.
Med WebCRM får du et komplett system som tilbyr alle funksjoner du trenger for å enkelt kunne følge opp alle dine leads og kunder. I tillegg kan du enkelt utføre analyser og lage rapporter direkte i systemet, noe som gir verdifull kundeinnsikt som hjelper deg å ta riktige beslutninger. Lisensen inkluderer gratis support på ditt lokale språk og nært samarbeid med våre eksperter.
Klikk på 'Gratis prøveperiode' for å prøve WebCRM i dag!
Bedriftsstørrelse
Hvilken bedriftsstørrelse passer til dette systemet?
1-500
Mobilapp
Finnes det mobilapp?
Brukerstøtte
Hvordan kan leverandøren kontaktes?
Opplæring
Hvordan kan du lære opp kunden?
Testperiode
Kan man få en gratis testperiode?
Ja
Nei
Pris fra
Listepris fra leverandør:
fra 299 kr per måned/bruker
Språk
På hvilke språk finnes systemet?
SV
DA
NO
FI
EN
Geografisk område
Hvor finnes vi?
SE
NO
DK
FI
Hvorfor samarbeide med Efficy?
Hvorfor velge deres system?
- Du vil ha et CRM-system av moderat størrelse som ikke flommer over av funksjoner.
- Du ønsker å komme raskt i gang - det som vanligvis tar flere uker, tar bare timer eller dager hos oss.
- Som kunde verdsetter du den personlige relasjonen og vil ha mer enn bare et system.
Hvorfor velge dere som leverandør?
webCRM er en del av efficy-gruppen.
- Vi setter oss inn i kundens behov og forsøker alltid å finne gode løsninger som fungerer over tid.
- Vi er raske, effektive og proaktive.
- Vi er åpne og sier ifra når vi ser risikoer eller mener at kunden bør tenke annerledes.
Hvilken posisjon har dere på det norske markedet?
- webCRM er utviklet for små og mellomstore bedrifter med mellom 1 og 50 brukere.
- Systemet vårt er tilpasset tradisjonelt salg, der den personlige relasjonen fortsatt er viktig.
- Vi tror på enkelhet kombinert med kraft.
Hvilke behov og utfordringer er det dere løser for kunden?
webCRM er et effektivt account management-verktøy for hele teamet:
- Selgerne kan enkelt følge arbeidsflyten gjennom automatiserte prosesser og informasjonshåndtering.
- Ledere kan enkelt følge opp virksomheten i forhold til budsjettet og opprette kontrakter, tilbud og rapporter direkte i systemet.
- Markedsførere kan utnytte data og informasjon til bedre kampanjer.
- Kundeservice får enkel tilgang til all kunderelatert informasjon.
Vi sørger for å sikre investeringen din ved å hjelpe deg hele veien i mål.
Hva synes andre om systemet?
Anmeldelser og rangeringer om webCRM
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Administrasjon og HR-ansvarlig•
Middelsstor bedrift (101-500)•
Verifisert person•
Danmark•
juni 2025
Hva liker du best?
Systemet fungerer bredt i hele organisasjonen vår, der vi sitter i forskjellige avdelinger og dermed har behov for differensierte løsninger. webCRM kan hjelpe oss med det. Det er intuitivt og brukervennlig på alle nivåer
Hva liker du minst?
Det er i "småtingsavdelingen". Systemet kan imidlertid være litt "one size fits all", så hvis du trenger helt spesifikke løsninger som er skreddersydd for din virksomhet, er det nødvendig med ytterligere dialog og utvikling.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
Vi har skapt struktur, standardisert forretningsprosessene, bygget opp en nyttig historikk over kundene våre og sørget for gyldig datalagring. Vi opplever også at vi får svar til kundene våre raskt og konkret via vår supportmodul.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Koordinator og WebCrm-ansvarlig•
Middelsstor bedrift (101-500)•
Verifisert person•
Danmark•
Mai 2025
Hva liker du best?
Systemet er enkelt og lett å konfigurere. Du kan enkelt massemodifisere. Brukerne kan enkelt tilpasse innholdet slik at de bare ser det de trenger, og ikke ser unødvendige data. Dette har en god effekt på implementeringen sammenlignet med andre systemer der brukerne ikke har de samme rettighetene. Supporten er i en klasse for seg. Hjelpen er rask og effektiv.
Hva liker du minst?
Du kan oppleve forsinkelser, og det er vanskelig for brukerne. Dette kan føre til mange samtaler fordi brukerne tror de gjør noe galt. Oversikter og rapporter blir fort uoversiktlige, ettersom de ikke kan plasseres i mapper og ikke viser om de brukes på en forside/dashboard. Koblingen mellom aktiviteter og møter er ikke helt valid, ettersom man ikke kan rapportere korrekt hvis det er flere aktiviteter knyttet til et møte. På samme måte kan du ikke rapportere korrekt på bestillinger som er knyttet til et møte der f.eks. et ektepar deltar med hver sin organisasjon og det er bestillinger for begge. Bare én bestilling kan rapporteres på
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
GDPR. Det er enkelt å finne data som du ikke har lov til å oppbevare på grunn av GDPR-lovgivningen. Du kan enkelt se om det fortsatt er aktivitet på en kunde basert på møter, aktiviteter og e-poster. Derfor kan du slette kundedata i tide.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
Markedssjef•
Liten bedrift (11-100)•
Verifisert person•
Danmark•
Mai 2025
Hva liker du best?
Vi liker å jobbe med WebCRM fordi de svarer raskt på spørsmålene våre og hjelper oss når det oppstår utfordringer. WebCRM er også superenkelt å bruke, og alle kan raskt sette seg inn i det.
Hva liker du minst?
Muligens bedre integrert med ActiveCampaign. Vi hadde utfordringer med å koble den til via Zapier.
Hvilke bedriftskritiske problemer opplever du at webCRM løser?
Kundeadministrasjon, lagring av data om kundene våre og hjelp med oppfølging og struktur for salgsteamet vårt.
Brukervennlighet
Samarbeidet med leverandøren
Support og service
Tilgjengelige funksjoner
Kundetilpassning og fleksibilitet
Integrasjonen
Verdi for pengene
Hvor fornøyd er du totalt sett?
webCRM vises i følgende kategorier
webCRM produktfunksjoner
CRM
API integrering
Dashboard - Salgsoversikt
Digital signatur
E-post-kampanjer
Forhandlere
Integrert kalender og påminnelser
Integrerte salgsprosesser
Lead score
Lead tracking
Leadgenerering via webben
Opplæring
Pipeline management
Prospektbase
Påminnelse
Ringe direkte fra CRM
Ringelister
Salgsprognoser og data
Sende ut nyhetsbrev fra CRM
Skape dokumenter og gjøre avtaler
CRM for feltselgere
Administrer potensielle kunder
Budsjettprognose
Dataoverføringer
Interaksjonssporing
Kundesignering i feltet
Oppgavehåndtering
Personlige profiler
Territorieforvaltning
Salgsstøttesystem
Dashboard - Lønnsoversikt
E-post-kampanjer
Kalenderintegrasjon og påminnelser
Kontakt og prospekthåndtering
Opprette dokumenter og avtaler
Pipeline management
Salgsprognoser
Statistikk og rapporter
Passer dette
systemet meg?
La våre algoritmer veilede deg til å velge riktig system.
Om Efficy

webCRM ble kjøpt opp av efficy, den ledende europeiske leverandøren av CRM-systemer, i 2021. Med vårt utvalg av brukervennlige og tilpassbare løsninger har vi allerede 13 500 kunder og 330 000 brukere i 60 land.
Vi er mer enn bare nok et systemverktøy - konsulentene våre sørger for å forstå behovene dine for å finne de beste løsningene over tid, identifisere risikoer før de oppstår eller diskutere ulike måter å jobbe på.